Direct naar de contentDirect naar de footer
Welkom in Hotel Spier!
Welkom in Hotel Spier!
Heerlijk zwembad met prachtig uitzicht over de bosrand
Geniet van Comfort
Ontdek de natuur
Comfort Plus kamers
De schoonheid van het Dwingelderveld
Ontdek de natuur!
Ervaar de luxe

DUBAI SUITE

Hotel is open

Ondanks de aangescherpte maatregelen vanuit de overheid kunt u zorgeloos verblijven in ons hotel. Uw veiligheid en gezondheid, en die van onze medewerkers staan hierin centraal. Wij blijven de richtlijnen van het RIVM volgen en op deze pagina vindt u alle informatie omtrent de uniforme getroffen maatregelen.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Wij heten u graag persoonlijk welkom, we maken u wegwijs en we staan open voor vragen. U heeft bij de ingang van het hotel tevens de gelegenheid om uw handen te reinigen na uw reis. Wij verzorgen een gastvrije incheck op 1,5 meter afstand voor u. Al onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder COVID-19.

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van de deuren, trapleuningen, liftknoppen in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt.

Eten & drinken

ONTBIJT
U mag weer bij ons ontbijten in het restaurant of op het terras. Wij zullen dit in de vorm van een afhaal ontbijt (vanaf het buffet) verzorgen. U kunt zelf een keuze maken van het buffet. Het ontbijt is doordeweeks van 06:30 - 10:30 uur. En in het weekend van 07:00 - 11:00 uur. U kunt een reservering maken bij onze receptie tijdens de check-in.

BRUNCH
Helaas kunnen wij op dit moment geen brunch aanbieden.

LUNCH & DINER
U kunt bij ons lunchen en dineren. Ons terras en het restaurant zijn dagelijks geopend voor lunch en diner. Vanaf 22.00 uur mogen wij geen alcoholische dranken meer schenken. Voor gasten van buitenaf is het mogelijk om op vrijdag, zaterdag en zondag een tafel te reserveren in ons restaurant. Dit kan om 17.00 uur of om 19.30 uur. Doordeweeks is het voor gasten van buitenaf niet mogelijk om te reserveren maar u bent wel van harte welkom om te kijken of er een plekje voor u is. Wij nemen voor het terras geen reserveringen aan.

TERRAS:
Ons terras is geopend! Dagelijks van 10.00 uur tot 22:00 uur en we serveren uiterlijk 21:30 uur onze laatste ronde drankjes. Bij aankomst verzoeken wij u uw gegevens achter te laten en het beantwoorden van de triage vragen. Indien u zich voortbeweegt voor bijvoorbeeld een toiletbezoek verzoeken wij u een mondkapje te dragen.

Zwembad | Wellness | Fitness

Ons zwembad en de wellness is weer geopend! U kunt uitsluitend gebruik maken van ons zwembad op reservering.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het hotel eten?

  • Ja, hotelgasten en gasten van buitenaf kunnen weer bij ons lunchen en dineren. Gasten van buitenaf kunnen op vrijdag, zaterdag en zondag ook een tafel reserveren om 17.00 uur of 19.30 uur.

Kunnen we weer in het restaurant eten zonder hotel overnachting?

  • Ja, u bent doordeweeks van harte welkom voor uw lunch of diner, echter maken we hier geen reserveringen voor. Op vrijdag, zaterdag en zondag is dit wel mogelijk om 17.00 uur of 19.30 uur.

Moet ik een tijd reserveren om te ontbijten?

  • Ja, u kunt een tijd reserveren tijdens het inchecken bij de receptie.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?

  • Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik weer een kamer boeken?

  • Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt bij ons comfortabel overnachten.

Wat is het beleid tot alcohol consumptie?

  • Na 22.00 uur mag er geen alcohol meer genuttigd worden.

Wat is jullie mondkapjes beleid?

  • Ja, in alle openbare ruimtes van ons hotel geldt per 1 december een mondkapjesplicht voor iedereen van 13 jaar en ouder. Dit houd in dat u als gast gedurende uw verblijf een mondkapje draagt in alle ruimtes met uitzondering van uw eigen hotel kamer.

Kan ik weer komen brunchen?

  • Nee, helaas zijn wij nog niet in staat om brunch te serveren.

Is het zwembad en de fitness geopend?

  • Het zwembad en de wellness zijn geopend.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?

  • Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie evenals een lunchpakket voor onderweg. Ons hotel heeft mooie fietsroutes van de omgeving voor u klaar liggen.

Extra huisregels gedurende corona periode

In ons hotel gelden strikte maatregelen om u, onze andere gasten en onze medewerkers een veilig en gastvrij verblijf te verzorgen. Om die reden verzoeken wij u om de volgende regels na te leven:

  1. Het hotel hanteert een strikt beleid op het gebied van hygiëne en veiligheid. Dit wordt ook op diverse plekken in het hotel aangegeven en/of u wordt hierop gewezen door onze medewerkers. U dient zich aan dit beleid te houden en ook instructies van de medewerkers op dit gebied op te volgen. In het bijzonder:
    • te allen tijde 1,5 meter afstand houden van andere gasten en personeel;
    • een mondkapje is verplicht voor iedereen van 13 jaar en ouder.
    • bij verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging vanaf 38 graden Celsius thuisblijven of – indien de klachten tijdens uw verblijf/bezoek optreden – het hotel verlaten;
    • thuisblijven indien een huisgenoot verkoudheidsklachten en koorts en/of benauwdheidsklachten heeft of heeft gehad waardoor u volgens de maatregelen van de overheid ook gedwongen in quarantaine moet blijven;
    • de overige maatregelen zoals in het hotel aangegeven opvolgen.
  2. Indien een gast zich niet houdt aan (één van) de maatregelen of een instructie van het personeel op het gebied van hygiëne, veiligheid en routing niet opvolgt, is het hotel gerechtigd om u te gebieden het pand te verlaten en/of u de toegang te ontzeggen. Het hotel is voorts gerechtigd om eventuele schade te verhalen bij niet-naleving van deze Covid-19 (Corona) regels.

Met gastvrije groet,

Familie van der Valk & medewerkers