Direct naar de contentDirect naar de footer
Welkom in Hotel Spier!
Heerlijk zwembad met prachtig uitzicht over de bosrand
Geniet van Comfort
Ontdek de natuur
Comfort Plus kamers
De schoonheid van het Dwingelderveld
Ontdek de natuur!
Ervaar de luxe

DUBAI SUITE

Hotel is open

Wij zijn heel blij dat we steeds meer gasten mogen verwelkomen. Zoals u wellicht weet is ons hotel nooit dicht gegaan voor overnachtingen. Hotelgasten kunnen weer in ons restaurant ontbijten, lunchen en dineren. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Wij heten u graag persoonlijk welkom, we maken U wegwijs en we staan open voor vragen. U heeft bij de ingang van het hotel tevens de gelegenheid om uw handen te reinigen na uw reis.

Wij verzorgen een gastvrije incheck op 1,5 meter afstand voor u. Al onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder COVID-19.

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van de deuren, trapleuningen, liftknoppen in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen

Als u bij uw boeking nog geen restaurant reservering heeft gemaakt verzoeken wij u dat direct bij check in te doen. Het is noodzakelijk om voor ontbijt en voor diner te reserveren.

Eten & drinken

Ontbijt en diner in het restaurant
Alleen gasten met een hotelovernachting kunnen ontbijten, lunchen en dineren in ons restaurant. Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij een aantal richtlijnen opgesteld:

  • Bij uw boeking op de website moet u aangeven hoe laat u wilt ontbijten en dineren;
  • Voordat u het restaurant betreedt vragen wij u om uw reservering te laten zien;
  • Vervolgens stellen wij u een aantal gezondheidsvragen;
  • Wij vragen u om (verplicht) uw handen te desinfecteren.
  • Bij aankomst gelieve te wachten aan de welkomstdesk. Wij brengen U naar uw tafel.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  • Wij hebben met pijlen routes gemaakt in onze restaurants en wij verzoeken U deze te volgen.
  • Wij serveren uit met gepaste afstand, waarna u zelf uw bestelling kunt pakken.
  • Onze medewerkers dragen handschoenen uit hygiënisch oogpunt.
  • Bij voorkeur betalen met pin of contactloos.

Room service
Voor gasten die liever op hun kamer ontbijten, lunchen of dineren hebben wij een lekkere roomservice kaart samengesteld. Wij brengen de maaltijden tot aan de deur van de hotelkamers. Voor roomservice wordt wel een toeslag berekend.

Terras en bar
Ons terras is geopend voor gasten met een hotelovernachting. De bar is nog gesloten. Wij adviseren u om onze website in de gaten te houden, aangezien dit snel kan veranderen.

Zwembad

Ons zwembad is geopend voor hotelgasten. Bij het inchecken informeren wij u over de beschikbare tijden en kunt u een tijdslot reserveren. Op deze manier kunt u er zeker van zijn dat het niet te druk is in het zwembad. Natuurlijk gelden in ons zwembad ook de hygiënevoorschriften zoals hierboven beschreven. Het is niet mogelijk om voorafgaand van uw verblijf al te reserveren voor het zwembad. Dit kan tijdens check-in of tijdens uw verblijf.

Fitness & Wellness

Helaas zijn onze fitness- en wellnessruimtes gesloten.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Ja! U kunt als hotelgast weer genieten van heerlijke ontbijtjes en diners in de restaurants van onze hotels. Bij het boeken van uw hotelarrangement kunt u direct uw ontbijt én diner reserveren. Wij hopen snel ook weer gasten zonder overnachting te kunnen bedienen in onze restaurant en ons terras. Dat is echter nu nog niet mogelijk.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal heerlijk arrangementen.

Kan ik weer komen lunchen of brunchen?
Lunchen in mogelijk als hotelgast in onze lounge. Helaas is het niet mogelijk om te brunchen.

Is het zwembad open?
Ja, het zwembad is geopend voor hotelgasten. Bij het inchecken informeren wij u over de beschikbare tijden en kunt u een tijdslot reserveren. Op deze manier kunt u er zeker van zijn dat het niet te druk is in het zwembad. Natuurlijk gelden in ons zwembad ook onze hygiënevoorschriften. Het is niet mogelijk om voorafgaand van uw verblijf al te reserveren voor het zwembad. Dit kan tijdens check-in of tijdens uw verblijf.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Enkel het zwembad is geopend voor hotelgasten.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 14 mei 2020